Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/ironte14676/data/www/ironteam.com.ua/libraries/cms/plugin/helper.php on line 102

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/ironte14676/data/www/ironteam.com.ua/libraries/cms/plugin/helper.php on line 102

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/ironte14676/data/www/ironteam.com.ua/libraries/cms/plugin/helper.php on line 102
Умови надання послуг — IRONteam - Сервісний центр у Львові: ремонт ноутбуків, ремонт ноутбуків Львів, ремонт комп'ютерів, ремонт комп'ютерів Львів, ремонт мобільних, оемонт мобільних Львів, ремонт планшетів, ремонт планшетів Львів, ремонт смартфонів, ремонт смартфонів Львів, ремонт принтерів, ремонт принтерів Львів, заправка картриджів, заправка картриджів Львів, ремонт КПК, ремонт КПК Львів, ремонт фотоапаратів, ремонт фотоапаратів Львів, сервісний центр комп'ютерів, сервісний центр комп'ютерів Львів, сервісний центр телефонів, сервісний центр телефонів Львів, сервісний центр ноутбуків, сервісний центр ноутбуків Львів, установка Windows 8 Львів, установка Windows 7 Львів, установка Windows 10 Львів, установка Windows 8.1 Львів, установка Windows xp Львів, установка Windows Vista Львів, відновлення Windows, відновлення Windows Львів, установка Windows, установка Windows Львів, перевстановлення Windows, перевстановлення Windows Львів, розблокування windows, розблокування windows Львів, встановлення Windows ціна, установка Windows ціна, Acer Львів, Apple Львів, ASUS Львів, Dell, Львів Lenovo Львів, Fujitsu Львів, HTC Львів, Hewlett-Packard Львів, HP Львів, LG Львів, MSI Львів, Samsung Львів, Sony Львів, Toshiba Львів, Nokia Львів, Samsung Львів
Menu

 

  1. Майстер ліквідує тільки заявлені несправності.

  2. У разі відсутності необхідних для ремонту запчастин, обладнання, тощо майстер не дає гарантій стосовно очікуваного строку виконання робіт.

  3. Обладнання зі згоди клієнта прийняте на ремонт без розборки і перевірки внутрішніх несправностей. Клієнт погоджується, що всі внутрішні несправності виникли до підписання квитанції.

  4. Справність обладнання перевіряється клієнтом у момент видачі. 

  5. Клієнт не виявляє претензій щодо дефектів, які не були вказані в квитанції, а також погоджує ризик можливої повної або часткової втрати функціональності пристрою, його окремих блоків та елементів за умови порушення експлуатаційних норм (сліди корозії, вологи, механічних ушкодень, наслідків удару, падіння, тощо).

  6. Пристрої без заявлених несправностей підлягають діагностиці. У випадку відмови від ремонту продіагностованого пристрою, клієнт оплачує вартість діагностики у розмірі 10% (десяти відсотків) від вартості ремонту. У разі подальшого ремонту діагностика не оплачується.

  7. Відремонтовані/продіагностовані та ті пристрої, від ремонту яких відмовились зберігаються протягом 2-х (двох) тижнів з моменту оповіщення (дзвінок, смс, ммс, електронний лист, оповіщення в соціальних мережах, тощо). Подальше відповідальне зберігання здійснюється за оплату в розмірі 10-ти (десяти) гривень за добу.

  8. За умови точно вказаного клієнтом дефекту/несправності та відмови від діагностики, робота проводиться лише в зазначеному обсязі.

  9. Відновлення/установка/оновлення програмного забезпечення проводиться лише з носіїв інформації, які надає клієнт. За порушення авторських прав, ліцензійних угод при виконанні сервісних робіт майстром, відповідальність несе клієнт.   

Go to top